Szeretettel köszöntelek a Robbie Williams klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Robbie Williams klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Robbie Williams klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Robbie Williams klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Robbie Williams klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Robbie Williams klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Robbie Williams klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Robbie Williams klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A nyúlon túl: Robbie Williams új lemeze Robbie Williams: Reality Killed The Video Star (EMI, megjelenés: 2009) Sírhatnak azok, akik a legutóbb felreppent hírnek hittek, miszerint az újraegyesült Take Thathez csatlakozik Robbie Williams is. Ez mindössze egyetlen koncert erejéig volt igaz, de nem is baj, hiszen Williams most, 3 év után fontosabb dolgokkal van elfoglalva: maradandót alkot.
Robbie Williams karrierjéről ténylegesen 1995-től lehet beszélni,
miután kivált a Take Thatből. Robbie az idő előrehaladtával - és a
rajongók örömére - felfedezte magának az igényes zenét, és miután
kipróbálta magát több műfajban is (lásd például swing-lemezét), nyugodt
lekiismerettel pihengethetett három évet. A pihenőig megjelent albumai
több, mint 55 millió példányban keltek el, rekord mennyiségű
– pontosan 15 – brit díjat vitt haza, Knebworthben rendezett három
estés koncertjére pedig 375 ezer ember látogatott el, és ő tartja az
egy nap alatt eladott legtöbb koncertjegy Guinness-rekordját is:
2006-os Close Encounters turnéjára összesen 1,6 millió jegy kelt el már
az első napon.
Robbie Williams azok után vált ki a fiúzenekarból, hogy összetűzései
voltak Barlow-val. A csapat 2005-ben újra összeállt, akkor még Robbie
Williams nélkül. A nagy hír pedig, miszerint idén újra egyesült a
teljes zenekar egy koncert erejéig (a BBC csatorna Children in Need
jótékonysági rendezvényének főszervezője Gary Barlow, a Take That
frontembere volt) igaz, de azt mindenki tudja, Robbie nélkül ez a
projekt nem lett volna kasszasiker, és nélküle tulajdonképpen totálisan
mindegy is a Take That további sorsa – ám lám, a sztár megteszi, amit a
fiúk kérnek. És azoknak a rajongóknak is jót tesz, akik tizenöt éve a
Pray-re sírják álomba magukat, és titkon a Do What You Like
videoklipjét nézik rongyosra - amire nem biztos, hogy Williams úr
egyébként büszke lehet: itt
megnézhető a cenzúrázott változat, érdemes megtekinteni -.
Nosztalgiázni persze annak is jóleső dolog, aki már a kilencvenes évek
elején hitetlen volt fiúbanda-ügyben - de nincs olyan a Földön, aki ne
ismerné a Could it be Magic-et, a Babe-et vagy a Back for Good-ot.
El kell ismerni, jó kis brand volt a Take That, és ha nem is
beszélhetünk korszakalkotó produkciókról, de a kellő népszerűséget
meghozta Robbie Williamsnek.
A szólóénekes hazájában a Reality Killed The Video Star című új albuma hamar a slágerlisták élére ugrott. A popkultúra fenegyereke olyan nagysikerű dalok után, mint a No Regrets, az Angels vagy a Feel,
idén februárban erősítette meg, hogy Guy Chambers-szel (aki egészen
1997-től Robbie producere), valamint Mark Ronson és Trevor Horn
producerekkel dolgozik együtt. Williams comebackje az X Factor nevű
showban volt látható, amelyben előadta a Bodiest, először élőben.
A Reality Killed The Video Star-on nincs ütős, slágergyanús
dal - és ez nagyon rendben van. Túlsúlyban vannak ugyanis a
szomorkásabb balladák (lásd például a Michael Jacksonnak emléket állító
Morning Sun), de esetenként vidámabb, gitáros melódiák is felcsendülnek (Won't Do That) melyek mellett jól megfér a bohókás electro-diszkós hangzás is, például a Do Your Mind vagy a Starstuck esetében (mely utóbbit nyugodtan kijelenthetjük a lemez legjobb dalának. Nem, korántsem a kislemezes Bodies-t, mely egyébként szintén nem sikerült rosszul).
Az album hanganyaga profi, fülbemászó, és igen méltó egy nagy visszatéréshez.
Kerek egész a történet, amellyel Williams bebizonyította, jóval a nyúlon túl van már: képletesen is, és konkrétan is, hiszen a You Know Me
beharangozó nyuszis arculata mögött sokkal komolyabb és keményebb munka
áll, mint ahogy azt elsőre gondolnánk: a lemez kifinomultabb, precízebb
és profibb, mint a jelmez, és a répa - amik nélkül viszont nem lenne
teljes az összkép.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!